Akceptuje
Zapisz się na wizytę
60 minut
czas zabiegu
zależna od problemu ( szczegółowa ilość powtórzeń w opisie)
ilość powtórzeń
od (100 -1000) zł
cena

Galeria

Laser XLASE PLUS –  Nd:YAG 1064nm

Zastosowanie :

ZAMYKANIE NACZYŃ

NIEABLACYJNY RESURFACING

TERAPIA GRZYBICY PAZNOKCI EPILACJA WŁOS PO WŁOSIE

ZAMYKANIE NACZYŃ

Zamykanie naczyń (linearne i pajączki, twarz oraz kończyny, czerwone i niebieskie, do 3 mm grubości),

W przypadku zabiegów laserowych dla skór naczyniowych, chromoforem docelowym jest oksyhemoglobina. Wykorzystuje się laser Nd:YAG z pasmem absorpcji 1064 nm. Korzystanie z tej długości fali jest szczególnie przydatne dzięki zdolności głębokiego wnikania promieniowania do skóry właściwej, co powoduje koagulację naczyń włosowatych, nawet na dużych głębokościach. Ponadto przy tej długości fali absorpcja melaniny zmniejsza się, naskórek ulega słabszemu rozgrzaniu, a koncentracja energii świetlnej w kierunku naczyń krwionośnych skóry właściwej ulega zwiększeniu.

Parametry X-Lase gwarantują skuteczną i bezpieczną terapię. Małe naczynia ulegają koagulacji natychmiast podczas jednej sesji zabiegowej, natomiast większe naczynia będą wymagały serii kilku zabiegów (od 2 do 4), aby zniknęły całkowicie.

NIEABLACYJNY RESURFACING SKÓRY

Poprawa wyglądu starzejącej się skóry, likwidacja lub wypłycenie zmarszczek, przeciwdziałanie wiotkości skóry – od dawna jest celem estetycznym.

Lasery CO2 i Er:YAG stały się filarami ablacyjnego resurfacingu skóry. Podczas takich procesów ablacyjnych naskórek jest w pełni usunięty przez działanie termiczne (ewentualnie chemiczne). Pomimo osiągnięcia poprawy klinicznej, negatywne skutki nieablacyjnego resurfacingu mogą doprowadzić do znacznego obrzęku i rumienia trwającego przez kilka tygodni. Pacjent jest poddany także zwiększonemu ryzyku przebarwień i odbarwień. Zostały bogato udokumentowane potencjalne długookresowe powikłania bądź choroby towarzyszące. Typowy dla zabiegów ablacyjnych długi okres rekonwalescencji i potencjalne powikłania związane z tymi metodami mogą ograniczać ich zastosowanie u pacjentów, którzy pragną procedury odmładzającej, ale przy jak najkrótszym okresie kuracji i jak najniższym ryzyku.

W przeciwieństwie do metod ablacyjnych, laserowe procedury nieablacyjne, takie jak oferuje X-Lase, przynoszą znaczącą poprawę kondycji skóry bez uszkadzania naskórka. Wywołane przez laser podprogowe uszkodzenia skóry właściwej skutkują gojeniem ran, stymulacją aktywności fibroblastów i poprawą kondycji włókien kolagenowych. Terapeuta zaleci serię od 2 do 4 zabiegów, co 4-6 tygodni.

TERAPIA GRZYBICY PAZNOKCI

Uporczywe zakażenie grzybicze paznokci, macierzy lub płytki, jest najczęstszym zaburzeniem u dorosłych, jeśli chodzi o schorzenia paznokci. Stanowi 1/3 wszystkich zakażeń grzybiczych skóry oraz do 50% wszystkich chorób paznokci. Paznokcie u stóp są znacznie bardziej podatne na grzybicę, niż u dłoni. Przyczyną grzybicy paznokci najczęściej są: dermatofity (grzyby atakujące tylko martwe tkanki skóry, paznokcie lub włosy), nondermatofity – pleśnie, oraz (rzadko) drożdże Candida. Ryzyko infekcji wzrasta wraz z wiekiem: choroba dotyka 15-20% osób w wieku 40-60 lat, 32% osób w wieku 60-70 lat i 48% osób starszych niż 70 lat.

Najnowsze dane wskazują, że częstość występowania grzybicy paznokci wzrasta. Dzięki zabiegowi laserowemu przeprowadza się skuteczną terapię zwalczającą tę chorobę. Zaleca się serię od 2 do 4 zabiegów, co 4-6 tygodni.

Zapraszam do obejrzenia linków poniżej

Zamykanie naczynek głębokich i powierzchownych: http://www.xlaseplus.com/en/nd-yag/the-procedure-nd-yag

Pigmentation: https://www.youtube.com/watch?v=hdIdJ0DP2AU

Epilacja (włos po włosie): https://www.youtube.com/watch?v=lUEQPXdRsS0

Laser XLASE PLUS – CPL- wiązka laserowa o różnej długości fali CPL

Zastosowanie:

USUWANIE PRZEBARWIEŃ

TERMOLIFTING

FOTOODMŁADZANIE

TRĄDZIK

USUWANIE PRZEBARWIEŃ

Usuwanie przebarwień (hiperpigmentacja, plamy soczewicowate, piegi, melanoderma naskórkowa, “cafe au lait”)Przebarwienia zazwyczaj pojawiają się w miejscach narażonych na działanie promieni słonecznych. Zjawisko hiperpigmentacji może występować także u kobiet ciężarnych ze względu na znaczne zmiany hormonalne. W niektórych przypadkach, pigmentacja skóry u kobiet w ciąży znika po porodzie. Hipermelanoza może również wystąpić w wyniku działania czynników fotouczulających (np. niektóre leki). W przypadku zabiegów na przebarwienia chromoforem docelowym jest melanina, czyli barwnik nadający brązowy kolor skórze. Zabiegi na przebarwienia docierają do głębokich depozytów melaniny, co przynosi pozytywne rezultaty nawet przy pigmentacji dermalnej (w skórze właściwej). Parametry X-Lase gwarantują skuteczną i bezpieczną terapię. Dla najtrwalszych efektów zaleca się od 2 do 4 zabiegów, co 4-6 tygodni.

TRĄDZIK

Terapia trądziku różowatego oraz rumienia także trądzik w fazie aktywnej .

Podczas zabiegów na trądzik wykorzystuje się różne mechanizmy skórne. krótkie długości fal są pochłaniane przez porfirynę i wywołują zniszczenie bakterii Propionibacterium acnes. Fale o większej długości rozgrzewają wodę w skórze właściwej i powodują redukcję rozmiarów gruczołów łojowych, a w konsekwencji zmniejszenie ilości wydzielanego sebum. Jednocześnie aktywacja fibroblastów pobudza syntezę kolagenu i innych biomolekuł, co skutkuje poprawą jędrności i gęstości skóry i zapobiega ewentualnemu powstawaniu blizn potrądzikowych. Dla najlepszych efektów terapeuta zaleci serię 6 zabiegów w odstępach co 2-3 tygodnie.

TERMOLIFTING-FOTOODMŁADZANIE

Termolifting powoduje poprawę napięcia skóry oraz redukcję głębokości i ilości zmarszczek. CPL powoduje selektywne uszkodzenia termiczne struktur warstwy brodawkowatej oraz siateczkowatej skóry właściwej, w celu pobudzenia aktywności fibroblastów oraz syntezy nowych włókien kolagenowych i innych biomolekuł. Efekty zabiegów fotoodmładzania są gwarantowane i spektakularne, szczególnie w przypadku skór z oznakami braku jędrności oraz utraty objętości. Dla najlepszych efektów terapeuta zaleci od 4 do 6 zabiegów, w odstępach około 3 tygodni.

Galeria

Kalkulator rat

0 zł

wartość raty

Obliczenia dokonywane za pomocą kalkulatora są symulacją i nie stanowią oferty handlowej.

Oblicz ratę
Wybierz dogodny dzień oraz godzinę i...
Zapisz się na wizytę