Akceptuje
lub

CHIRURGIA ULTRADZWIĘKOWA

PIEZOCHIRURGIA

Najwyższy poziom chirurgii kości dzięki Piezotome® Cube.

Nowa generacja urządzeń piezoelektrycznych ACTEON® stanowi kolejny krok w doskonałych i atraumatycznych procedurach chirurgii kości. Daje poczucie większego bezpieczeństwa zabiegu. Cięcie jest selektywne i precyzyjne bez uszkodzenia tkanek miękkich dzięki zjawisku kawitacji w czasie cięcia krwawienie nie wystepuje , a tym samym lepsza jest widoczność pola operacyjnego.
Oszczędzanie tkanek dzięki modulowanu częstotliwości umożliwiaja zachowanie i lepsze gojenie się tkanek. Doskonałe wyniki zabiegi chirurgiczne poprawiające akceptację przez pacjenta i pomagające w szybszym powrocie do normalnego życia. Wyjątkowe dedykowane końcówki, które zaprojektowano w sposób dostosowujący się do anatomii pacjenta. atraumatyczna ekstrakcja z zachowaniem płytki kostnej.

Najważniejsze korzyści

• bezpieczeństwo,
  • zwiększona objętość kości,
  • komfort,
  • mniej bólu po zabiegu,
  • optymalna widoczność,
  • doskonałe gojenie.

DO CZEGO SŁUŻY PIEZO-CHIRURGIA   –   bezpieczeństwo i atraumatyczne zabiegi:

• przyspieszone leczenie ortodontyczne (Piezocision)
    • precyzyjne wydłużenie korony
    • przeszczepy kostne gojące się w sposób przewidywalny
    • bezpieczne podniesienie zatoki bocznej
    • podniesienie zatoki szczękowej zapewniające lepszą akceptację przez pacjenta
    • rozszczepienie wyrostka zębodołowego bez naruszenia okostnej
    • ortodontyczne rozciąganie kości (O.B.S.) oferujące alternatywną metodę w miejsce ekstrakcji zęba objętego ankylozą lub niewłaściwie ustawionego implantu.
    • Chirurgia stomatologiczna to dziedzina stomatologii, zajmująca się leczeniem operacyjnym w obrębie jamy ustnej obejmującym zabiegi na tkankach miękkich i kościach, a także m.in. pobieranie wycinków tkanki kostnej. Współczesna technologia umożliwia lekarzomdentystom przeprowadzanie zabiegów w sposób jak najmniej traumatyczny, w związkuz czym obecnie wizyta u stomatologa nie musi wiązać się z bólem i prowadzić do rozwojudentofobii.

Aby zmniejszyć inwazyjność zabiegów m.in. uszkodzenia przylegających tkanek czy ubytkikostne – grono ekspertów opracowało alternatywę dla chirurgii tj. piezochirurgię oraz wprowadziło na rynek nowoczesne urządzenie jakim jest PIEZOTOME CUBE. Zastosowanatechnologia pozwala na selektywne cięcie oszczędzając tkankę miękką, co pozwala na jejwiększe zachowanie, dwukrotnie szybsze gojenie oraz zagęszczenie kości w tym obszarze1,2,3. Działanie urządzenia ma na celu w prosty, bezpieczny i prawie bezbolesny sposób umożliwić każdemu pacjentowi uzyskanie pięknego i zdrowego uśmiechu.

Jakie są zalety zabiegów PIEZO-CHIRURGICZNYCH ?

PIEZOTOME CUBE został wyposażony w szereg wyspecjalizowanych końcówek pozwalających na wykonywanie wszystkich zabiegów z zakresu piezochirurgii. Cechuje je:

• większa skuteczność leczenia,
      • bezpieczeństwo,
      • atraumatyczność zabiegów,
      • zmniejszenie bólu oraz opuchlizny w trakcie i po zakończeniu operacji,
      •  brak krwawienia podczas zabiegu,
      • zmniejszenie ryzyka powikłań w okresie pooperacyjnym,
      • szybsza regeneracja tkanki, a tym samym mniej uciążliwy powrót do codziennego funkcjonowania,
      • ułatwienie pracy lekarza, zwiększenie jego precyzji

W jakich zabiegach sprawdza się piezochirurgia?

•  Ekstrakcja zęba – precyzja urządzeń piezochirurgicznych pozwala na przeprowadzenie tego zabiegu nawet w trudnych warunkach np. w sytuacji, gdy mamy do czynienia z zębem zatrzymanym. Precyzyjne cięcie zmniejsza ubytek kości i prowadzi do nawetdwukrotnie szybszego gojenia.
      •  Implantologia – podczas zabiegów przygotowujących do wszczepienia implantów poczynając od odbudowy i przeszczepu kości, poprzez podniesienia dna zatoki, aż po rozszczepienie wyrostka zębodołowego. Doskonale sprawdza się także podczassamego zabiegu implantacji oraz wydłużania korony, w efekcie wspierając poprawnyproces integracji implantu z kością poprzez jej zagęszczenie.
      •  Ortodoncja – piezochirurgia znajduje również zastosowanie w zabiegu kortykotomii, czyli podziału kości szczęki na mniejsze bloki. Zabieg ten wykorzystuje się przed założeniem aparatu ortodontycznego, aby zmniejszyć nacisk wywierany na poszczególne zęby, a tym samym uczynić leczenie mniej bolesnym, zmniejszyć ryzyko resorpcji korzeni przesuwanych zębów i odsłonięcia szyjek zębowych, a takżezapobiec nawracaniu wady po zdjęciu aparatu. Innym zabiegiem z tej dziedziny nauk jest ortodontyczne rozciąganie kości, które z powodzeniem może zastąpić ekstrakcję zęba objętego ankylozą lub niewłaściwie ustawionego implantu.
      • Osteotomia – zabieg niwelujący wady zgryzu, w którym piezochirurgia, dzięki posiadanym cechom takim jak szybkie gojenie tkanek oraz niska inwazyjność, czynizabieg bezpiecznym i atraumatycznym.
      • #Piezocision  #Ekstrakcja #Ortodoncja  #Implantologia #PIEZOTOMECUBE #ACETON

Rezerwacje

Wybierz dogodny dzień oraz godzinę i zapisz się na wizytę w naszym systemie rezerwacji

Zapisz się na wizytę